Tuesday 13 March 2012

~JuShyamin~



Bermula dari ketidaksengajaan mulalah pada saat ini.....tiba-tiba terasa pulak
nak ada blog sendiri....he he he...

orang kata "tak punya bloq di dunia hidup umpama main-main"..
cewahhh... terasa macam baru nak mulakan hidup secara matang... he he...


JuShyamin??? kenapa JuShyamin..... Ju tu nama panggilan aku.... shyamin tu...?? en suami? ehh..mmmmm....
anak sulung Jue namanya Shamin Aufi... yg kedua Shamin Auwadi .. hero-hero ku yang tomel...


so... jadilah shyamin... he he... gitu lah....
ehhh... abahnya??? abahnya tak lupa... sha @ sya to amik sempena nama dia le tu..... ihikk!!!..


Veballynya aku memang selalu membebel tentang diri aku sendiri.....
Bagi aku yang harus menilai diri kita adalah diri kita sendiri.....
dalam sesetangah perkara kadang2 aku bertindak konsevatif sket... mmm..

kalau rajin update blog ni.... Apa saja yang aku tahu...... akan jadi milikmu..heheh.. AKU SUKA SANGAT MAKEUP ORANG... hehehe..
suka MASAK..suka MAKAN...heheheh....


Semoga dengan tercetusnya blog ini kan terhasil buah yang manisss.. InsyaAllahh...... :-)




JuShyamin

No comments:

Post a Comment